NARUČIVANJE
Kupac naručuje proizvod ili više njih putem elektronskog obrasca narudžbe na Sport Story Online Shopu. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene na web shopu izražene su u konvertibilnim markama (BAM) sa uračunatim PDV-om.
Proizvodi se naručuju elektronskim putem, izborom željenog proizvoda i dodavanjem u korpu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac ispuni obrazac narudžbe, odabere način dostave i plaćanja, prihvati uslove kupovine i obavezu plaćanja te potvrdi narudžbu.
Predmet narudžbe mogu biti isključivo proizvodi označeni kao DOSTUPNI / NA STANJU. Ukoliko je proizvod označen kao „nema na stanju“ ili „dostupno uz narudžbu“, kupac može kontaktirati korisničku podršku radi dodatnih informacija.
Zbog većeg broja istovremenih narudžbi moguće je da se stanje zaliha promijeni. U tom slučaju, Sport Story će kupca pravovremeno obavijestiti o daljem postupanju. Ukoliko nije moguće realizovati isporuku već plaćene robe, izvršit će se povrat sredstava.
DOSTAVA
Naručeni proizvodi pakuju se na način da budu zaštićeni od oštećenja tokom uobičajenog transporta. Prilikom preuzimanja pošiljke, kupac je dužan pregledati paket te eventualna oštećenja odmah prijaviti dostavljaču.
Sport Story zadržava pravo isporuke naručene robe u više pošiljki ukoliko za to postoji opravdan razlog.
Ukoliko kupac ne primi robu ili obavijest o isporuci u očekivanom roku, ima pravo obavijestiti prodavca radi pokretanja postupka pronalaska pošiljke ili ponovne isporuke. U slučaju neopravdanog odbijanja preuzimanja naručene robe, prodavac ima pravo zahtijevati nadoknadu troškova dostave.
Pošiljka se šalje nakon potvrde narudžbe i odobrenja online transakcije.
Kupac može odabrati jedan od sljedećih načina isporuke:
-
dostava na adresu navedenu prilikom naručivanja;
-
lično preuzimanje u Sport Story poslovnici.
Trošak dostave iznosi 8,00 KM (sa PDV-om).
Preuzimanje u poslovnici je besplatno.
Rok isporuke je 3–5 radnih dana, a uobičajeno iznosi 3 radna dana od potvrde narudžbe. Ako je narudžba izvršena neradnim danom, rok počinje teći prvog narednog radnog dana.
U rok isporuke ne uračunavaju se:
-
dan prijema narudžbe;
-
kašnjenja zbog netačnih podataka kupca;
-
viša sila ili okolnosti na koje prodavac ne može uticati;
-
neradni dani i praznici.
Kod plaćanja pouzećem, kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom preuzimanja pošiljke.
Ako se pošiljka vrati jer dostava nije bila uspješna, kupac će biti obaviješten te mu se može ponuditi:
-
ponovna dostava na adresu;
-
lično preuzimanje u poslovnici uz prethodni dogovor.
POVRAT I REKLAMACIJE
Proizvodi se mogu vratiti isključivo neoštećeni, nekorišteni, u originalnoj ambalaži, uz priložen originalni račun.
Kod kupovine putem web shopa, mjesto povrata se dogovara u komunikaciji sa korisničkom podrškom. Garanciju na ispravnost proizvoda daje proizvođač.
Kupac je dužan odmah po prijemu robe provjeriti ispravnost pošiljke. Eventualni nedostaci moraju se prijaviti najkasnije u roku od 24 sata od prijema robe. Naknadne reklamacije neće se uvažavati.
Prodavac će na reklamaciju odgovoriti u roku od najviše 8 dana, pisanim ili elektronskim putem.
U slučaju vidljivog oštećenja, kupac nije dužan preuzeti pošiljku niti snositi troškove dostave. Proizvodi koji su uredno preuzeti smatraju se bez vidljivih nedostataka.
Po prijemu reklamirane robe utvrđuje se stanje proizvoda. Ako se utvrdi da je oštećenje nastalo krivicom kupca, reklamacija će biti odbijena, a proizvod vraćen o trošku kupca.
Reklamacije se priznaju u skladu sa važećim zakonima o zaštiti potrošača. Ako je pogrešno naručen broj obuće, reklamacija se prihvata pod uslovom da obuća nije korištena.
Reklamacije se mogu prijaviti putem korisničke podrške ili e-mailom reklamacije@sportstory.ba.
U slučaju opravdane reklamacije, troškove zamjene ili povrata u potpunosti snosi Sport Story. Ako reklamacija nije opravdana, a kupac zahtijeva popravku, troškove snosi kupac.
Radi brže obrade reklamacije, kupac je dužan navesti broj narudžbe ili računa.
Kupac ima pravo na povrat ili reklamaciju u sljedećim slučajevima:
-
isporučena je pogrešna roba;
-
proizvod ima fabričku grešku ili skriveni nedostatak;
-
isporučen je oštećen proizvod;
-
isporučen je proizvod sa isteklim rokom trajanja.
Uz reklamaciju je potrebno priložiti:
-
račun;
-
garantni list (ako postoji);
-
fotografije artikla i oštećenja;
-
fotografiju serijskog broja (ako postoji).
Napomena: Za povrat robe preporučuje se korištenje partnerske dostavne službe.
Za sva dodatna pitanja korisnici se mogu obratiti korisničkoj podršci Sport Story Online Shopa.
